Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(8)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
nieokreślona
(8)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Autor
Sterna Danuta
(3)
Black P. J. (1930- )
(1)
Czetwertyńska Grażyna
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
(1)
Harmin Merrill
(1)
Hattie John (1950-)
(1)
Jastrząb Bogusława
(1)
Krawczyk Magdalena
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939-2015)
(1)
Lewestam Karolina
(1)
Merta Tomasz
(1)
Pacewicz Alicja
(1)
Sagor Richard
(1)
Tomaszewska Agata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Nauczanie
(5)
Oceny szkolne
(3)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(2)
Nauczyciele
(2)
Uczenie się
(2)
Informatyka
(1)
Metoda projektów
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Szkoły Uczącej Się.)
Jak motywować uczniów do nauki? Oddajemy w Twoje ręce książkę - poradnik przeznaczony dla wszystkich nauczycieli niezależnie od wykładanego przedmiotu i poziomu szkoły, w której uczą. Zwiera praktyczne porady, jak budować w klasie atmosferę sprzyjającą uczeniu się. Dzięki proponowanym technikom nauczania nauczyciel może zmienić swoją pozycję w klasie z osoby przekazującej wiadomości na sojusznika ucznia, wspierającego go w procesie uczenia się. Publikacja ilustrowana jest przykładami z pracy polskich nauczycieli - uczestników internetowej Akademii „Szkoły Uczącej Się”. Autor: Merrill Harmin
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii SUS)
Nakładem Biblioteki Szkoły Uczącej Się ukazała się książka "Uczę się uczyć. Ocenianie kształtujące w praktyce" - nowy poradnik dla nauczycieli, którzy chcą wprowadzać do swojego nauczania ocenianie kształtujące, bo wierzą, że nauka może być przyjemnością, że nie trzeba do niej zmuszać uczniów i że możliwy jest przyjazny świat bez rywalizacji. Książka krok po kroku pokazuje, jak rozpocząć pracę z ocenianiem kształtującym w różnych warunkach, jak bezpiecznie i skutecznie wypróbowywać jego narzędzia i szukać tych najskuteczniejszych i najlepiej sprawdzających się w danym środowisku. Cennym jej elementem są liczne wypowiedzi nauczycieli i przykłady z ich szkolnej praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności (6 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Szkoły Uczącej Się)
"Jak oceniać, aby uczyć?" (ang. Assessment for Learning. Putting it into practice) pod redakcją Paula Blacka, to publikacja prezentująca nowy nurt w nauczaniu, nastawiony na to, w jaki sposób pomóc uczniowi uczyć się. Badania nad skutecznością „oceniania kształtującego” są prowadzone w różnych regionach świata. Paul Black i Dylan Wiliams są najszerzej cytowanymi autorytetami w tej dziedzinie. Pomysł zaproponowany przez angielskich badaczy, sprawdzony w praktyce, może zmienić szkołę. I choć pozornie dotyczy tylko oceniania, to dociera do samej istoty edukacji. Nauczyciel nie tyle wystawia stopnie, ile ocenia prace uczniów, wskazując, co uczeń zrobił dobrze, dokąd doszedł, co musi uzupełnić lub poprawić i w jakim kierunku iść dalej. Dzięki książce można dowiedzieć się, jakie to trudne i dać się przekonać, ze jednak możliwe i skuteczne. Polskie wydanie książki ilustrowane jest przykładami z projektu pilotażowego zrealizowanego w szkołach uczestniczących w prowadzonym przez CEO programie Szkoła ucząca się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności (2 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po najciekawszych projektach akcji Szkoła z klasą, realizowanej przez ponad 5000 szkół. Są wśród nich oryginalne sposoby na ożywienie życia w szkole - organizacja badań uczniowskich, festiwal naukowy czy akcja charytatywna oraz sprawdzone pomysły na ciekawe zajęcia lekcyjne. Książka zawiera krótkie opisy działań przeplatane anegdotami, dzięki czemu w przystępny sposób inspiruje nauczycieli, rodziców i samych uczniów do tworzenia wymarzonej szkoły z klasą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P, k (49 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii SUS)
Książka amerykańskiego profesora pedagogiki pokazuje, jak grupa nauczycieli może przeprowadzać wspólne badania, by zdiagnozować, a następnie sprawnie rozwiązywać problemy swojej szkoły. Autor krok po kroku opisuje, jak przeprowadzić takie zespołowe badania od zebrania odpowiedniej grupy nauczycieli do wprowadzenia zmian w sposobie pracy z uczniami. Tekst uzupełnia kilkadziesiąt przykładów zastosowania badań przez działanie w polskich szkołach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Szkoły Uczącej Się)
pod redakcją D. Sterny "Uczę w klasach młodszych" to poradnik dla nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego odpowiadający w praktyczny sposób pytanie, jak oceniać najmłodszych i wspomagać ich rozwój, nie używając nieadekwatnego na tym etapie edukacji oceniania za pomocą stopni. Poradnik pod redakcją wieloletniej ekspertki Centrum Edukacji Obywatelskiej Danuty Sterny powstał jako zbiorowe dzieło nauczycielek - praktyczek, które problemy i dylematy związane z oceną opisową i wprowadzaniem w życie szkolne oceniania rozwojowego rozwiązywały samodzielnie w swojej pracy w klasach I-III. Z ich doświadczeń oraz doświadczeń nauczycieli uczestniczących w programach CEO Szkoła Ucząca Się i Aktywna Edukacja powstał przystępny przewodnik po sposobach oceniania bez ocen, ilustrowany przykładami autentycznych prac uczniowskich z informacjami zwrotnymi udzielonymi przez nauczycieli. "Uczę w klasach młodszych" to nowoczesna publikacja, odpowiadająca na zmieniające się potrzeby polskiej edukacji - rekomendowana przez ekspertów w dziedzinie pedagogiki i rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności (6 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej